karol
New Member
|
Post by karol on Aug 28, 2011 15:47:42 GMT 1
10T, RHD, zwart. lichte grindschade op de rechter flange. internals en as zijn nog helemaal goed. jaartje op gereden. als iemand meer foto's wil dan hoor ik het graag. richtprijs 75 euro?
|
|
tomas
New Member
|
Post by tomas on Aug 28, 2011 18:34:17 GMT 1
Mijne complete achterwiel: primo mix hub, primo spokes en oddysey 7ka rim is voor 100 weg, Dus die mix alleen is geen 75 waard...
|
|
karol
New Member
|
Post by karol on Aug 28, 2011 18:53:14 GMT 1
dan heb je wel flink verlies geleden op zo'n goede hub en rim. dat jij het voor die prijs weg doet wil niet zeggen dat mijn vraagprijs daarop aangepast moet worden, toch?
|
|
|
Post by thomas4130 on Aug 29, 2011 6:38:47 GMT 1
Mijne complete achterwiel: primo mix hub, primo spokes en oddysey 7ka rim is voor 100 weg, Dus die mix alleen is geen 75 waard... Hahahaha, En mij dan wel 80e vragen voor een poepgat Araya velg met een Primo N4 hub... Gezien die hub 45e kostte, die velg wss zo'n 5, de spaken een fractie ervan, en on top of all that t geheel 2e hands is, ben je in de veronderstelling dat 80e een redelijke prijs is? Ik beloof je, mijn Oddy Vandero2+Alienation Deviant maakt me al blij als ie 80 opbrengt hahaha. En niet om te bitchen ofzo, maar dit soort gedrag houdt je account niet lang online op dit messageboard
|
|
|
Post by thomas4130 on Aug 29, 2011 6:47:23 GMT 1
Oh en btw heb ik een homie die misschien wel interesse zou hebben, rijdt nu met een skippende 16t haha, laat nog wel ff weten wat dat wordt!
|
|
karol
New Member
|
Post by karol on Aug 29, 2011 17:57:13 GMT 1
prima, hou me maar op de hoogte.
|
|
|
Post by johnny2 on Aug 29, 2011 18:26:27 GMT 1
Dat voorwiel was eerst van mij, Je kunt zeggen wat je wil maar die rim was nieuw zeker wel meer waard als die alienation en die n4 hub rolt als meerdere nieuwe female hubs! maar ik houd me er verder buiten!
|
|
|
Post by thomas4130 on Aug 29, 2011 18:53:56 GMT 1
Haha was ook zeker geen flame richting jou of t wiel ofzo, vind t alleen een béétje hypocriet hoe hij reageert terwijl ie zelf dingen ook niet voor een schijntje de deur uit doet.
Moeten die mensen ZELF weten wat ze ervoor vragen/eraan uitgeven, maar ga dan niet verkopers lopen stalken van dit en dat is te duur, terwijl je het toch niet wilt kopen.
Misschien is er wel een ventje van 15 hier ergens die van zn pa een nieuwe naaf mag als ie er een redelijk prijsje voor heeft, nou, dan heeft Karol zn 75e, ventje zn naafje, en papa een blij zoontje. Ohja en bmxigans een pissed off ventje die t nodig vindt compleet irrelevante informatie te delen wat betreft INDIVIDUELE persoonlijk opgestelde verkoopprijzen op bmxigans.
Ik zou eerder 75e uitgeven aan deze naaf (ook niet goedkoop, maar zijn ze wel waard die mix cassettes) dan 80e aan 'een 2ehands' voorwiel met onderdelen die nou niet top notch zijn.
Dus laten WE ONS allemaal lekker met onszelf bemoeien, en vooral niet reageren als we het met de prijzen niet eens zijn, ga je in dat geval toch niet uitkomen dan. En het heeft zeker geen zin om buiten je eigen interesse de prijzen te verlagen voor anderen, maak je uiteindelijk ook wss meer rotzooi mee dan wanneer je t allemaal lekker laat doen.
Zelfde geldt voor mij ook hoor haha!
Ik ga zo mn homie proberen te bereiken Karol, heb zelf zn nummer niet dus wacht ff op een maat!
|
|