|
Post by Brendan on Aug 10, 2011 21:29:27 GMT 1
Op verzoek van jullie de mogelijkheid tot het delen van spots. We zullen zien hoe het gaat lopen.
Elke provincie en de paar grootste steden hebben een eigen thread. Elke keer als je een spot toevoegt doe je dat in de juiste thread. Is de juiste thread er nog niet, doe daar dan een verzoek toe in deze thread!
Neem het volgende lijstje over en vul dit in bij elke spot die je plaatst: Adres: (straatnaam + nummer of nummerbenadering) Beschrijving: (stairs? rails? banks? combinaties?) Moeilijkheden: (bv. buurtbewoners, politie...)
Nog wat regels: - Alleen echte spots! Niemand gaat naar de andere kant van het land reizen voor een simpele drie-stair. - Voeg foto's van de spot toe! - Geen replies in de threads! Als je een vraag hebt PM je degene die de spot heeft geplaatst en voegt hij de informatie eventueel toe aan de beschrijving. Zo houden we het overzichtelijk!
Google Maps link toevoegen is ook handig!
|
|
|
Post by Brendan on Sept 25, 2011 21:12:49 GMT 1
Suggestie voor gebieden/steden gaan in deze thread.
|
|
|
Post by darkgamer on Oct 19, 2011 13:11:08 GMT 1
België erbij zetten?
|
|
|
Post by StuartGibson on Oct 19, 2011 15:33:40 GMT 1
|
|
|
Post by Brendan on Oct 19, 2011 19:39:05 GMT 1
Zou wat mij betreft nog best een optie zijn, maar wil wel eerst eens een spot gepost zien. Iedereen suggereert een 'spotguide', maar als het puntje bij het paaltje komt is er geen hond die z'n spot wil delen geloof ik... give and take.
|
|
|
Post by darkgamer on Oct 20, 2011 14:17:43 GMT 1
ik wil wel spots delen vanuit belgië want weet zelf natuurlijk er geen zijn in nederland :l
|
|