karol
New Member
|
Post by karol on Feb 12, 2012 18:11:40 GMT 1
cult salvation stem, inmiddels na elke sessie opnieuw moeten verstellen en aandraaien omdat ie naar links of rechts slipt op mijn vork.
heb m'n vork al met wasbenzine ontvet voor de zekerheid, lijkt niet te helpen... als ik m'n bolts nog verder vastdraai dan knapt er geheid iets.
iemand hier ervaring mee, misschien met andere stems?
bars slippen dus niet voor de duidelijkheid, het is alleen de stem op de vork. top bolt zit ook heel goed vast.
|
|
|
Post by bobbyfaase on Feb 20, 2012 14:58:35 GMT 1
extra spacer erbij en bolts tog strakker knallen wat voor fork heb je ? ik heb zelf geen probleem met mn cult stemetje
|
|
ruben
New Member
|
Post by ruben on Feb 20, 2012 18:05:57 GMT 1
krassen maken aan de binnenkant van je stem en op het stuk steertube waar je stem klemt.. dat hielp voor mij iig. Ik heb een superstar revolte stem die had eerst ook dat probleem, daar heb ik nu nooit meer last van.
|
|
karol
New Member
|
Post by karol on Feb 22, 2012 5:28:28 GMT 1
heb het al, m'n fork was scheef afgezaagd en daardoor deed de top bolt z'n werk niet goed. topic kan dicht, danke.
|
|
|
Post by Brendan on Feb 22, 2012 20:24:42 GMT 1
Altijd een pijpensnijder gebruiken voor inkorten van stuur, vork en eventueel ook seatpost. Altijd netjes recht, wel niet vergeten af te bramen. Als je pa 'm niet heeft, dan je buurman wel.
|
|
karol
New Member
|
Post by karol on Feb 23, 2012 4:18:10 GMT 1
ja mijn vork was meteen met een slijptol ingekort toen ik hem kocht door de enige echte Boy Janssen, misschien had ie er eentje teveel op de vorige avond.
|
|