|
Post by crazydylan on Nov 22, 2011 16:59:21 GMT 1
Waar zal ik beginne nou first things first, ik moest een maand je geleede mijn lagers vervange om dat er speling in me wiel zat dus had ze vervange maar na 3-4 dagen zat er weer speling en toen heb ik ze weer vervange omdat ik het verkeert had gedaan toen waaren ze goed voor zoon week maar nu zijn zze weer kapot en zegt please niet dat ik alles verkeert doe een gast die al 5 jaar met losee bearings rijd heeft me geholpen so.. what could it be? gewoon kut kwalitijd lagers of iets anders please help ik woord er gek van
btw als ik alles vervange heb en ga afstelle is het of te strak voelt dan als soort ratel of te los dat er speeling in zit en als ik het dan eindelijk na een half uur goed heb zit er na half uurtje weer speling in
|
|
|
Post by basdehaas1 on Nov 22, 2011 17:25:40 GMT 1
je rijd looseball.. hmm.. ik herken het probleem. toen ik lomper ging rijden ook iedere week dat probleem. beste is een goede hub kopen. wat ook kan is goed vet gebruiken. (geen plakvet van fietsenmaker) iets als MTB grease van cyclon ofzo. en controleer is of je conussen nog 100% glad zijn." suc6
|
|
|
Post by crazydylan on Nov 22, 2011 17:34:37 GMT 1
je rijd looseball.. hmm.. ik herken het probleem. toen ik lomper ging rijden ook iedere week dat probleem. beste is een goede hub kopen. wat ook kan is goed vet gebruiken. (geen plakvet van fietsenmaker) iets als MTB grease van cyclon ofzo. en controleer is of je conussen nog 100% glad zijn." suc6 hmm een nieuwe hub kope gaat hem ff nie woorde nu zit werkeloss lol en me cones zijn gewoon nog goed en ik gebruek groenig vet ik weet nie wat voor vet het is is al heeeeel oud lol maar nog tips of zo want ben egt out of ideas
|
|
karol
New Member
|
Post by karol on Dec 5, 2011 0:03:45 GMT 1
ik zou graag willen helpen maar kan moeilijk iets van die tekstbrij maken.
|
|
|
Post by basdehaas1 on Dec 5, 2011 11:34:56 GMT 1
borg je de cones goed? de juiste maat lager? genoeg lagers erin? misschien ff nieuw vet halen ergends.
|
|
flip
New Member
Don't we all love bmx?
|
Post by flip on Dec 5, 2011 12:01:34 GMT 1
Ik denk dat je hub is uitgesleten, misschien ff kijken of je as niet gebogen is?
|
|