marco
New Member
|
Post by marco on Aug 6, 2011 15:44:23 GMT 1
Hey allen, Ik dacht ik post mijn huidige fiets even (ben nog niet zo lang geleden begonnen) mede om advies te kunnen vragen voor nieuwe build. Haro f2: Parts zijn in principe een stock haro f2 met stolen cell bars en animal grips (17 kilo btw) Nieuwe frame : Frame is een Macniel young, was zwart heb ik wit gespoten. Wil deze heel binnenkort op gaan bouwen , kleurstelling word wit groen zwart. Heb dus nog nieuwe sprocket(zwart: sputnik icon?) , fork (geen idee welk merk, maar waarschijnlijk zwart) , cranks(stolen mob groen of zwart of 2de hands zwarte van iemand) pedals(zwart of groen) nodig , die ik waarschijnlijk los van elkaar aan moet schaffen en niet de duurste gaan worden...word namelijk binnen nu en 2 maanden -als alles verder goed gaat- vader Marco
|
|
vince
New Member
|
Post by vince on Aug 6, 2011 19:46:36 GMT 1
dat word volgens mij wel een mooi fietsje!
|
|
|
Post by dalton26 on Aug 7, 2011 22:41:32 GMT 1
Jhaa, ik zou vooral wit gaan met kleine groene tinten, niet te veel groen enzo want dan verneuk je het weer Veel succes man!
|
|
|
Haro F2
Aug 27, 2011 23:03:22 GMT 1
Post by thomas4130 on Aug 27, 2011 23:03:22 GMT 1
Haha niet dat wit zo smetvrij is hoor... Maar nice frame is dat, de achterbrug daarop is ook veruit de beste ooit opgetekend. Doordat die bovenbuis doorloopt en schuin afloopt heb je suuuperveel lasoppervlak en een groot massief brok aan de bovenkant, die achterkanten zijn bijna onmogelijk te twisten/buigen/scheuren in mijn beleving. Tot nu toe voor zover ik weet hebben de Macneil Youngs dat (en miss andere macneils) en Wethepeople Primates, Omens, en Ovoids, en ik heb 2 omens gehad, 2 ovoids, die allemaal niet eens in de buurt kwam van scheuren/breken daarachter. Omens scheurden aan de voorkant bij gussets headtube, en Ovoids is er nu nog een perfect van, en de andere rijdt ook ergens rond nog met een geovaliseerde headtube hahah. Dat daargelaten allemaal geweldige frames hoor, hou van Wtp. En de jouwe is van macneil en daar hoor je zelden gekke dingen over, in tegenstelling tot bijv uche uche -superstar coopers- enzo. Goeie deal dus! En als je geen specifieke parts per sé moet hebben, is t best een goed idee om bmxigans in de gaten te houden, gezien als ik t zo bekijk je voor 2ehands spulletjes wat je allemaal nog nodig hebt met zo'n 150e wel klaar kan zijn. Zonder een compromis tussen prijs/kwaliteit te maken dus, want zoals je voorstelde cranks voor 50e (geloof ik) van een complete oid (geloof ik) te kopen ergens, is wel een snelle goedkope oplossing, maar ik ga toch liever (en ik sta bekend om ALLES 2ehands te hebben haha) voor een redelijk snelle, onderhandelbare maar over t algemeen goedkope, adequate oplossing, gezien je met 2ehands -goed spul- geen gezeur hebt met onderdelen die kapot gaan door een defect by design. Succes, en enjoy zowel t afwachten van t jonkie als je -to be- nieuwe setup!
|
|