flip
New Member
Don't we all love bmx?
|
Post by flip on Nov 7, 2011 16:53:10 GMT 1
het wtp frame en eastern frame zijn verkocht!
|
|
|
Post by Chainslap on Nov 8, 2011 17:29:52 GMT 1
Ik snap wel waarom je het frame terug wilt, haha. Het is echt een super chill frame, en ik doe hem ook met pijn in 't hart weg. Het is dat ik het geld nodig heb anders bleef hij staan. Over je solid frame, 21.25" is me eigenlijk net wat te veel, maar is je intentie om 'm te ruilen of te verkopen? En het barcode frame.. tsja idk to be honest. Wat vind je een redelijke prijs? De Solid ligt hier alleen maar stof te vangen en dat vind ik zonde. Ik las dat je op zoek was naar een 21" frame, dus dacht; misschien kan een 21.25 je ook wel bekoren..? De T1 deed ik al vrij weinig meer mee, alleen de Solid is mij te lang (ben zelf +/- 1,80m), dus daar doe ik echt helemaaaal niks meer mee.. Ik vind het lastig om eerlijk te zijn.. Ik kan me herinneren dat ik een hele tijd terug al bijna de T1 weer van je had teruggekocht, en helaas wegens geldgebrek het toen niet is gelukt.. We zouden bv frames kunnen ruilen + wat bijbetaling van jouw kant voor de Solid..? Ik hoef er niet de hoofdprijs (meer) voor, alleen hij verkeerd nog praktisch in nieuwstaat, dus ik wil 'm ook weer niet voor een prikkie weg doen.. Als ik de Solid zou verkopen, hoop ik er nog tussen de € 125,- en € 150,- voor te krijgen.. Wat was jouw richtprijs voor de Barcode..? (EDIT: afgezien van de lengte vond ik de Solid overigens wel echt een superchill frame met veel pop (relatief "lange" achterkant voor hedendaagse begrippen)! Ik weet niet hoe lang je zelf bent, maar voor iemand van rond de 1,90m denk ik dat het een heerlijk frame kan zijn )
|
|
flip
New Member
Don't we all love bmx?
|
Post by flip on Nov 8, 2011 19:51:14 GMT 1
klopt, een tijd geleden had je 'm ook bijna gekocht.. dat was ik al bijna vergeten, haha.
Ik denk dat 21.25" tt eigenlijk wat te groot voor me is, maar ik zou je 't barcode frame graag verkopen. Ik kan me eigenlijk op het moment ook weinig permitteren qua dingen kopen, omdat ik zelf in geldnood zit. Daarom verkoop ik 't frame ook.
Ik kan me eigenlijk ook zo een twee drie niet meer herinneren wat ik destijd voor 't frame heb betaald, maar wat vind je van 60 euro ofzo? Ik ben vrij slecht in prijzen bedenken, als jij wat anders in gedachte hebt moet je het zeggen!
|
|
flip
New Member
Don't we all love bmx?
|
Post by flip on Nov 9, 2011 11:09:05 GMT 1
Ik zoek nog een odyssey evo brake (of wat er op lijkt) en snafu astroglide under+upper cables!
|
|
|
Post by tomboy27 on Nov 9, 2011 18:35:33 GMT 1
Sorry man ik dacht nog dat ik het salt wiel nog had maar helaas ik heb em niet meer! Ik heb wel: Een complete rotor set: Flybike classico brake Snafu onderkabel Odessey bovenkabel Odessey remlever m2 Helemaal compleet voor 35 incl. Verzenden mag je em hebben!
Yoo
|
|
|
Post by tomboy27 on Nov 9, 2011 18:35:33 GMT 1
Sorry man ik dacht nog dat ik het salt wiel nog had maar helaas ik heb em niet meer! Ik heb wel: Een complete rotor set: Flybike classico brake Snafu onderkabel Odessey bovenkabel Odessey remlever m2 Helemaal compleet voor 35 incl. Verzenden mag je em hebben!
Yoo
|
|
flip
New Member
Don't we all love bmx?
|
Post by flip on Nov 9, 2011 19:51:03 GMT 1
hoe kun je nou vergeten dat je geen wiel meer hebt? maar goed, hoeveel wil je hebben voor alleen de brake + snafu onderkabel?
|
|
|
Post by tomboy27 on Nov 9, 2011 21:28:51 GMT 1
25 incl.
|
|
flip
New Member
Don't we all love bmx?
|
Post by flip on Nov 9, 2011 22:15:46 GMT 1
voor dat, 't zelfde als voor t wiel eerst
|
|
|
Post by tomboy27 on Nov 10, 2011 11:05:26 GMT 1
17.50 excl. verzendkosten!
|
|
flip
New Member
Don't we all love bmx?
|
Post by flip on Nov 10, 2011 19:56:37 GMT 1
17,50 excl verzenden is een deal, maar ik bedoelde eigenlijk dat je als je wilt het nog een dik weekje voor me mag vasthouden, want dan heb ik mijn loon! Verzenden kan btw wel met een grote bubbeltjes enveloppe Flip.
|
|
|
Post by tomboy27 on Nov 10, 2011 20:20:36 GMT 1
Jo isgoed! Laat maar horen!
|
|
flip
New Member
Don't we all love bmx?
|
Post by flip on Nov 11, 2011 13:28:40 GMT 1
trouwens, ik krijg toch wel bij de snafu kabel de electroplated barrel adjusters and ferrules, want die horen erbij Ik ben eigenlijk ook wel geinteresseerd in de gehele set man, dus: Flybike classico brake Snafu onderkabel Odessey bovenkabel Odessey remlever m2 hoeveel zou je daarvoor willen hebben? En graag een paar foto's van alles! En wat meer specs, welke lever is het precies, en welke odyssey kabel?
|
|
|
Post by tomboy27 on Nov 11, 2011 17:04:28 GMT 1
Check je email adres ff en ik mail foto's en meer informatie!
Yoo
|
|
flip
New Member
Don't we all love bmx?
|
Post by flip on Nov 11, 2011 17:26:26 GMT 1
m'n mail adres is me_aiken@hotmail.com
|
|