Post by triz on Sept 11, 2011 22:36:50 GMT 1
BIED MAAR WAT VOOR ALLES, MOET WEG !
Hallo, vanwege een heel druk schema komende maanden verkoop ik hierbij mij fiets. Volgend jaar komt er weer een nieuwe.
Was niet van plan hem in parts te doen, en had ook al een deal met merrybike van dit forum, maar die zegt nu net wanneer het al rond was, dat het toch niet doorgaat. Dus nu hier proberen.
Frame; Superstar Cooper 21" VERKOCHT
Fork; Superstar neutral + tree topcap polished, en de vork heeft aparte paintjob. Zie foto's.
Handlebars; primo samsquanch 8.7"
Grips; odi longnecks
Bar ends; Odi
Stem; mankind frontload polished
Headset; superstar
Seat; primo pivotal
Seatpost; animal pivotal wedgepost
Cranks; united value
Pedals; odyssey pc's
Chain; shadow interlock chain
Sprocket; primo analog sprocket 25t
Bottom bracket; shadow. VERKOCHT
Frontrim; odyssey quadrant
Fronthub; profile mini
Spokes; primo forged
Tire; odyssey aitken p-lyte redwall 2.25
Rearrim; odyssey quadrant
Rearhub; profile mini LHD casette 9t
Spokes; shadow
Tire; odyssey aitken p-lyte redwall 1.95
Rearbrake; odyssey evo 2 z.g.a.n.
Lever + cable; odyssey m2
Rotor; snafu mobeus blauw.
Heb de fiets het afgelopen jaar opgebouwd, en het frame, stuur en voorvork zijn een maandje geleden nog opnieuw gespoten + gerawd en gelakt.
Er is 1 minpuntje aan de fiets en dat is dat er speling in de achternaaf zit. het is speling van eem milimeter, en je merk er in principe niks van.
Heb eventueel nog een andere profile casette(RHD)+odyssey hazard lite rim liggen alleen zijn van die profile naaf de pawls en spring naar zn moer.
Foto's;
Ik zal van de week wat duidelijkere foto's maken !
Alles meenemen voor 650,-
Hallo, vanwege een heel druk schema komende maanden verkoop ik hierbij mij fiets. Volgend jaar komt er weer een nieuwe.
Was niet van plan hem in parts te doen, en had ook al een deal met merrybike van dit forum, maar die zegt nu net wanneer het al rond was, dat het toch niet doorgaat. Dus nu hier proberen.
Frame; Superstar Cooper 21" VERKOCHT
Fork; Superstar neutral + tree topcap polished, en de vork heeft aparte paintjob. Zie foto's.
Handlebars; primo samsquanch 8.7"
Grips; odi longnecks
Bar ends; Odi
Stem; mankind frontload polished
Headset; superstar
Seat; primo pivotal
Seatpost; animal pivotal wedgepost
Cranks; united value
Pedals; odyssey pc's
Chain; shadow interlock chain
Sprocket; primo analog sprocket 25t
Bottom bracket; shadow. VERKOCHT
Frontrim; odyssey quadrant
Fronthub; profile mini
Spokes; primo forged
Tire; odyssey aitken p-lyte redwall 2.25
Rearrim; odyssey quadrant
Rearhub; profile mini LHD casette 9t
Spokes; shadow
Tire; odyssey aitken p-lyte redwall 1.95
Rearbrake; odyssey evo 2 z.g.a.n.
Lever + cable; odyssey m2
Rotor; snafu mobeus blauw.
Heb de fiets het afgelopen jaar opgebouwd, en het frame, stuur en voorvork zijn een maandje geleden nog opnieuw gespoten + gerawd en gelakt.
Er is 1 minpuntje aan de fiets en dat is dat er speling in de achternaaf zit. het is speling van eem milimeter, en je merk er in principe niks van.
Heb eventueel nog een andere profile casette(RHD)+odyssey hazard lite rim liggen alleen zijn van die profile naaf de pawls en spring naar zn moer.
Foto's;
Ik zal van de week wat duidelijkere foto's maken !
Alles meenemen voor 650,-