|
Post by Brendan on Aug 15, 2011 21:09:11 GMT 1
Ja dat zou mooi zijn, alleen heb ik geen idee hoe ik dat technisch aan elkaar zou moeten linken :-) Blijft vooralsnog even zo dus. Ach, de helft van de anonieme reacties is ook wel gewoon serieus bedoelt.
|
|
karol
New Member
|
Post by karol on Sept 4, 2011 19:33:26 GMT 1
video's (van vimeo) embedden zou heel fijn zijn
|
|
|
Post by twentys on Sept 5, 2011 14:13:34 GMT 1
Er moet echt iets geregeld worden qua comments op de site.. Ik zie net dat je niet meer kan commenten via je forum Acount zou indd super zijn..
|
|
|
Post by thomas4130 on Sept 13, 2011 11:10:32 GMT 1
Een spotguide is toegevoegd. We zullen zien of het in zijn huidge format wil werken. Edit: photo & video board eveneens toegevoegd. Kan de spotguide niet (meer?) vinden? Wat iig misschien een fijne format is, in feite gewoon een subforum voor spots maken, waar per provincie threads in steden worden onderverdeeld... Of dat overall alleen de grotere steden/steden met een aanzienlijke scene een thread hebben met een 'moderator' preferably uit die stad, die (evt door anderen) gepostte foto's van nieuwe spots toevoegt aan de eerste post van de betreffende stad's thread? Aaron had van nijmegen sowieso van een inlineforum echt een 90page lange thread ofzo van dudes die rails en alles zo'n beetje wel postten, echt mental haha. Dat forum deed het geloof ik ook ingedeeld in provincies, echt sick veel iig haha, kunnen we vast een hoop van overscoopen
|
|
karol
New Member
|
Post by karol on Sept 23, 2011 12:38:36 GMT 1
nee geen vimeo embedding?
|
|
|
Post by Brendan on Sept 25, 2011 21:14:00 GMT 1
Spotguide is terug. Had hem weggehaald omdat na een hoop gerequest uiteindelijk niemand er iets mee deed haha...
Karo, ik weet niet hoe ik je zin moet interpreteren.
|
|